Wednesday, June 29, 2011

Tahniah Malaysia!!



Assalamualaikum! Yahooooo!! Malaysia menang tadi. Even 2-1... tp aku still bangga dengan Malaysia! Congrates u all. Buat julung-julung kalinya aku tengok bola tadi. Haaahaaa! Satu rumah terkejut. Mula-mula adik aku yg bongsu tanya:



adik :aik! kakak minat bola plak kaa? bukan dulu tak minat kaa?
aku  :minat laa sbb bf kakak maen hari nie. Adik sokong mana? biru or putih.
adik :biru laa.
aku  :sbb apa suka biru?
adik :sebab sejuk.


aku terus gelak dengaq dia cakap mcm tuu, adik aku tuu baru 6thun.. bukan tau sgt pasai bola nie. pastu mama aku plak:


mama :sejak bila hang minat bola nie syaza?
aku     :Malaysia lawan laa.. ada aidil.


 Actually before nie aku tak penah minat bola pon. Aku Selalu bising kat abg aku, asyik bola..bola..bola! Sebab tuu semua terkejut tuu. Tapi tadi aku tertarik nak tengok sbb Malaysia lawan. Aku tau, kalau Malaysia lawan mesti ada si kembaq yg handsome n cool gila tuu!! sebab tuu aku tengok tuu tadi. Sangkaan aku mmg tepat apabila AIDIL melangkah masuk ke padang dengan bergaya sekali memakai jersi Malaysia bernombor TUJUH (7).. pheewwiit! handsome tuu! amboi gatai! Lantak laa u all nak kata aku gedik kaa, bajet good kaa, apa-apa jaa laa aku tak kesah! sbb aku memang minat si kembaq tuu sampai akhir hayat aku :) Tapi tak sia-sia gak aku tengok, sbb AIDIL berjaya menjaringkan sebiji gol! yehuuuu.. lup u laa aidil <3 <3 Akhir sekali tahniah Malaysia :)


p/s : Tahniah jugak buat smua crew showdown sebab berjaya masuk ke final next week. i 
        wish the best of luck to HMC phlow n ROKUSTEP :)

14 comments:

  1. hahaha..saya pun tengok jugak!! saja nak kongsi kegedikkan disini..saya minat jejaka 21!! argh!! same goes to me..tak penah minat bola..but since che mat main..saya mula ketagih..*bila malaysia main je* tapi sayang sekali..tadi che mat tak main kowt..huhu..takpe..ganti jejaka 21!! argh!!*suda gila*

    ReplyDelete
  2. mr pot n mrs lat :heheee.. okaaay :)

    nur isyah :yehuuuu kita sma.. :D

    ReplyDelete
  3. laaaa,, entry psl laki2 ka...tpi xpala.. jnji malaysia menng!!!!!!yeaaaaaa^^

    ReplyDelete
  4. tahniah sebab bf jaringkan gol :D

    ReplyDelete
  5. radsmil : tak kesah..yg penting malaysia menang!:)

    M fizan :trimas2! hahaaa :D

    ReplyDelete
  6. Wah2..excited nih..hehehe..:)

    ReplyDelete
  7. yeahh,,smlm pon tgok bola gak.best gilerr ! sorak2.aaha

    ReplyDelete
  8. ncem2
    tp da mlepas da
    hehee ;p

    ReplyDelete
  9. haha , aidil memang hensem kan :D

    ReplyDelete
  10. hey! tu kan bf ika! ish2...awat p letak kat snie gmbr die? :P

    ReplyDelete
  11. Fee Hafeezah ketuk keyboard :excited giler.. hehe

    cikida : best kan team malaysia ^_^

    lilypelangi : tahniah jugak pd yg menjaringkan gol :)

    ReplyDelete
  12. hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock : auuummmm! :)

    suzey : sharing is caring kan ? hehee

    syaza : kembar tuu mmg handsome :)

    ika : amboi~ tuu scha punya okey :)

    ReplyDelete