A: Hello, selamat pagi! maaf ganggu, boleh saya cakap dengan cik nur syaza hidayah binti .........
B: yew, saya berckp!
A: i buat panggilan dari maxis nie dan nak bg tau cik scha, yg cik scha da terpilih sbg our loyalty
customers. Kami da check di maxis da no cik scha da terpilih sbg our loyalty customers kerana cik
scha merupakan pengguna setia maxis dan no cik scha nie da digunakan begitu lama.Oleh itu,
maxis akan menghadiahkan cik scha broadband yg paling laju di maxis dengan percuma dan
tanpa apa-apa bayaran. Kami akn memberi tempoh percubaan selama 10 hari dan kalau cik
scha tak berminat, cik scha boley pulangkan kpd mana-mana mxs centre berdekatan. Tapi
selepas hari ke-11 kalau cik scha tak pulangkan bermakna cik scha bersetuju untuk
menggunakan broadband ini, dan dengan itu kami akn mengenakan Rm100 kpd cik scha sbg
yuran pendaftaran dan Rm138 setiap bulan. Adakah nie byran yg tinggi bg cik scha?
B; Uish tinggi laa, kwn-kwn saya byr Rm70 jew sebulan.
A; yaa mmg tinggi, oleh itu kami telah memberikan keistimewaan kpd our loyalty customers dgn
harga yg sgt berpatutan. Pd 5 bulan pertama cik scha hnya perlu byr RM58 sebulan dan pada
bulan berikutnya cik scha perlu byr RM68 sebulan.
lepad da bg sah alamat n ic semua , scha terus letak fone n menjerit-jerit happy :D Gila aar, x penah dpt mcm nie before nie.. heeee :D
apa-apa pun thanx a lot maxis! i love u larh!
wow! XD
ReplyDeletehehehee :D
ReplyDeletetahniah cik scha but this is strategi perniagaan dalam pemasaran jangka panjang..
ReplyDeleteoww yeke? okaayy lar tuu :) hehee
ReplyDelete